آکادمی صرافی کوکوین

آکادمی فارسی کوکوین ، نخستین سایت تخصصی فارسی تحلیل تکنیکال و بررسی فاندامنتال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

آموزش سفارش استاپ لیمیت و فیوچرز در صرافی کوکوین

  • ۰

کوکوین پس از بایننس، کوین بیس، هوبی و اف‌تی‌ایکس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است و حجم معاملات ارزهای دیجیتال مختلف در این پلتفرم به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در روز هم می‌رسد. پس از اجباری‌شدن احراز هویت در صرافی بایننس، طبق نظرسنجی‌ها این پلتفرم به جایگزین اصلی معامله‌گران ایرانی هم تبدیل شده است و با وجود تحریم‌ها، هزاران معامله‌گر ایرانی به سمت این پلتفرم حرکت کرده‌اند تا بتوانند «ترید ارزهای دیجیتال» را ادامه بدهند.

همین الان ثبت نام کن و از تخفیف کارمزد استفاده کن

ثبت نام مستقیم اپلیکیشن صرافی کوکوین

مانند بایننس، کوکوین هم به‌طور رسمی اعلام کرده است که مایل نیست به ساکنان کشورهای تحت‌تحریم خدمات ارائه کند؛ اما احراز هویت در این پلتفرم هنوز اجباری نشده است. با توجه اهمیت این موضوع که کاربران ایرانی زیادی در کوکوین فعالیت می‌کنند تصمیم گرفتیم برای آموزش این صرافی یک مقاله جامع بنویسیم.

در این راهنما ضمن معرفی مختصر کوکوین، ابتدا نحوه ساخت حساب و برقراری امنیت آن را آموزش می‌دهیم و سپس یاد می‌گیرید که چگونه در این صرافی ارزهای دیجیتال را معامله کنید.